Førstehjælp | Kjærgaard Køreskole

Førstehjælp

Vi tilbyder førstehjælpskursus til kørekort hos Kjærgaard Køreskole

Her på vores hjemmeside, kan du tilmelde dig et færdselsrelateret førstehjælpskursus til dit kørekort.

Det betyder at der ingen ventetid er, og derved et hurtigere forløb når ansøgningen til kørekort skal godkendes. Vi sørger for jeres bevis bliver registreret og godkendt hos borgerservice. Hvis det er første gang du skal have kørekort, skal du gennemgå et førstehjælpskursus til kørekort.

Kursusbeskrivelse

På vores førstehjælpskurser til kørekort lærer du om de 4 hovedpunkter, som er utrolig vigtig, når det drejer sig om førstehjælp.

Du vil få en grundig undervisning i hjerte lunge redning - brug af hjertestarter – nødflytning af personer og behandling af typiske skader i forbindelse med trafikulykker.

​​Vi tilbyder også førstehjælpskurser til firmaer og private. Der er mulighed for selv at sammensætte et førstehjælpskursus, som opfylder jeres behov i samarbejde med vores instruktør.

Tilmeld dig her

Vi tilbyder færdselsrelateret førstehjælp i Kjærgaard Køreskole

​Det betyder at der ingen ventetid er, og derved et hurtigere forløb når ansøgningen til kørekort skal godkendes. Hvis det er første gang du skal have kørekort, skal du gennemgå et kursus i færdselsrelateret førstehjælp.​

​​Vi tilbyder også førstehjælpskurser til firmaer og private. Der er mulighed for selv at sammensætte et kursus, som opfylder jeres behov i samarbejde med vores instruktør.